Blah Blah Blah

1. Just nu gillar jag mitt liv rätt så jävla mycket.

2. Klockan 09.30 imorgon bitti lämnar jag Uppsala för Umeå och blir borta i typ 2½ vecka.

3. I Umeå ska jag fira jul och nyår, skriva PM, ha Arrested Development-marathon med Anna, äta mammas mat, sova ut, sakna Uppsala och alla människor, spela gitarr tills mina fingrar blöder och läsa skönlitterära böcker för första gången på ett halvår.

4. Det enda jag vill ha i julklapp är att mitt liv fortsätter att rulla på så här. Och kanske en tamburin.

5. Mina fötter luktar fotsvett.

6. Om två timmar ska jag dricka öl och ta farväl av mina fina soc-kärringar på Orvars. Snyft.

7. Jag har städat i korridoren idag. Det var ganska äckligt.

8. Nu ska jag snart gå till bussen och möta min bror, vi ska sova hos Matte i natt för det blir närmare till bussen.


Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

Öj!!! Utöver min läggningsdisciplin så gillar jag också mitt liv rätt jävla mycket just nu! :D Jag slår vad om att vi båda två kommer att inleda en sorts omedveten tävling om vem som har det bäst på sina skolor, och bara sitta och vänta på att den andra ska sluta prata utan att egentligen lyssna, bara för kunna säga: "Och på min linje så..." Och det kommer bli så trevligt så!! Men när ska vi ta det där maratonet? Och en fika på stan, som senast! Jag har ganska fullt upp tiden innan jul, och ganska gapande tomt resten av året.

2008-12-20 @ 01:59:58
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/
Postat av: Hanna

Omedveten och omedveten, det vet jag faktiskt inte! Jag är helt medvetet kär i min klass och började typ nästan grina när jag skulle hem från Svantes i torsdag för att jag inte får träffa dem på hela TVÅ OCH EN HALV VECKA! Visserligen var det under the influence och jag började de facto inte gråta, men ändå. Men det är klart, din klass är säkert också jättebra :)



Innan jul blir det lite... knepigt att hinna med nåt, jao. Särskilt som jag inte vet när du är tillbaka i stan? Men jag är kvar i Umeå tills den 6/1 så typ vilken dag som helst för min del. Har du planer för nyår?

2008-12-20 @ 13:00:48
URL: http://soisyourface.blogg.se/
Postat av: Ivona Tinkle

Hahaha! Jag är förkyld och hade någonting som kittlade i halsen under hela den sista timmen med klassen, så när jag väl reste mig för att krama förväl så hade jag ansträngt mig så hårt för att inte börja hosta att jag nästan hade fått tårar i ögonen, och då trodde alla att jag var en sentimental fåne. SACREBLEU! Och bara det faktumet att jag öppet beklagar mig inför dig gör väl att än fler tror att det här bara är en desperat bortförklaring och att jag verklgien var nära att börja storböla. Men men. Nyårsafton jobbar jag, och den 3:e är det bröllop, men i övrigt borde det vara helt fritt i nuläget iaf!!

2008-12-20 @ 20:49:32
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0