First däjj, last manaad

Eller ja, egentligen sekånd däjj, last manaad nu. Har varit en otroligt händelserik och hyfsat omtumlande dag. Från PM-ångest över MSN med brodern, till opponering som jag på något otroligt sätt överlevde utan några större psykiska skråmor, till inspektering av den nya bostaden som hade orangea väggar och stora avskavningar på tapeten (vilket ska klagas på och förhoppningsvis fås åtgärdat), till ett helt fantastiskt rep tillsammans med bandet. Det sista gjorde mig helt euforisk. Jag känner mig så där löjligt förälskad i musiken igen, och det om något är fanimej ett friskhetstecken.

Och så jävla bra det lät sen! Det lossnade verkligen totalt idag. Nu är vi på jakt efter replokal, så om nån i Uppsala sitter inne på något bra så hojta.

Och Lisi, vi spelar "Uppsnärjd i det blå"! Det du!

Nu ska jag däremot ta hand om min stackars misshandlade hals och ta igen lite förlorad sömn. Kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0