Heta Hanna

Your desirability

 "Would you date Hanna?"

YES 2 votes 9%
NO 20 votes 90%
Total 22 votes

"Why?"

You are more desirable than 57.23% of people
Another 94,558 people are at your level
Your global desirability ranking is 23,152 out of 44,577,963 people
Last week: You were viewed 6 times and 1 person expressed interested in you

Jag kanske skulle söka upp mina gamla mobbares adresser, skriva ut mina fejsanstats och pula ner i deras brevlådor. Bah in your face, två av tjugotvå personer kan tänka sig att ligga med mig! Och ni sa att ingen nånsin skulle vilja ha mig, look at me now! I'm sizzlin' hot! Hell yeah!

...mest av allt undrar jag var den sista procenten tog vägen, de som uppenbarligen svarade varken ja eller nej? Behöver de betänktetid eller en gratis biobiljett eller vad är grejen?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hade lätt svarat ja. Fast det visste du nog redan ;D (hoppas jag!)

2008-12-26 @ 21:39:12
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Hanna

Lisa: Det finns ingen annan lösning, du får bli lesbisk och klicka yes på mig. Så får det bli!

2008-12-26 @ 21:52:29
URL: http://soisyourface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0