Hey hey, let's go! Kenka suru!

Nu är jag klar med det där förbannade jävla PM:et. Känns fint. Känns bra. Känns som att min och Linlins vänskap kanske kan bli lite mindre ansträngd nu. Och det är alltid bra, för snart bor vi i samma hood.

Nu ska jag packa ihop lite grejer och dra över till Rackis. Tog första lasset igår och det... tar väl sig. Trots de sjukt fula terrakottafärgade väggarna. Mia och Matte har peppat så nu känns de inte fullt lika hemska. Upp med lite rat på väggarna så ska det nog bli fint...

...om inte annat har jag en kickass utsikt över Domkyrkan och typ mindre än tio minuters promenad ner till centrum. Det väger upp det mesta!

Kommentarer
Postat av: MIA

GRATTIS!

2008-12-08 @ 13:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0