Väldigt få har en personlighet

...men jag har en, enligt det här testet som jag hittade hos Lisa:

Din personlighetstyp: Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig: Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Sån är jag dårå. Schysst att min personlighet passar för mitt framtida yrke, annars hade det kunnat bli tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

Sinnessjukt test. Jag fick en massa helt galna och opassande yrken, och helt plötsligt stod det bara där: animatör. I loved it.

2008-12-22 @ 10:31:01
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/
Postat av: Lisa

Det enda yrket som jag blev glad för var väl fotograf.. eller kanske dagisfröken. Barn gillar mig.. ja och jag gillar dem :P

2008-12-22 @ 12:30:07
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Hanna

Anna: Haha, stämde det överens personlighetsmässigt då?



Lisa: Ja, men du skulle nog bli en grym förskollärare faktiskt! Tror att du har tålamodet och pysslet i dig :)

2008-12-22 @ 13:09:47
URL: http://soisyourface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0