You gotta love Google Translate (Tribute to Pytt Sister)



Pytt Sister. Pytt i Panna-sister. Pitt Sister. Sister Pitt. Brad Pitts syster?

HERE IT SHOULD BE A TEXT ON LISA:

Lisa är en tjugoettårig hellströmsreligiös fanatiker som bor i Gôtelabooorg.
Hon är kock och gillar att laga mat. Om Pytt i Panna är någon favorit vet jag inte.
Hon är en av de få personer jag känner som är märkbart kortare en mig,
vilket bidrar till att göra henne puttenuttigt jättesöt. Och till mitt storhetsvansinne, of course.

En gång i tiden hade hon en gitarr som hette Snarf, men han gick sönder.
 Ja, det var en han och inte en den. Eller det. Eller va?

Hon har en (ptja, inte nu längre) hemlig pojkvän som heter Max och är en hamburgerätande tiger.

Jag har aldrig sett Lisa så lycklig som när hon fick äta pommes med Green & Garlic-dip.

I min mobiltelefon så heter hon Lizzie Dee av ingen särskild anledning alls.

Lisa är en av de bästa i hela världen.

HERE ENDS THE TEXT ON LISA.

LÄS HENNES BLOGG FÖRIHELVEDE!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha I LOVE YOU!

2008-12-29 @ 21:22:23
URL: http://pyttesyster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0