You know me, I'm such a giver

Anna tyckte att det hade blivit snålt med bilder här på bloggen på sistone, så givmild som jag är så bjuckar jag på några bilder. Denna gång av mitt nya hem:



1. En tom kartong som innehållit typ en halv porslinsbutik.
2. Skämstidningar som v'äntar på lämplig förvaring där den inte sabbar min kreddiga image.
3. Datorbord.
4. Indiska-påse som agerar temporär verktygslåda.
5. Tänkt placering av väggdekorationer ovanför min säng. Och en skruvmejsel som var till ingen hjälp alls att öppna och stänga ramen eftersom den har helt fel dimensioner. Go vanlig kniv!
6. Eventuell förvaringsplats av skämstidningar och annat som kan sabba min kreddiga image.
7. Inte mindre än 26 par trosor och annan nytvättad tvätt i en röd Champion-rygga från högstadiet.



8. Mina funky gardiner som är köpta på Rusta i Umeå för två somrar sen.
9. Garderober och tvättställsskåp, ackompanjerat med en pall övertäckt av två par byxor, en handduk på tork samt en spegel i väntan på lämplig placering.
10. Två hurtsar med lite random crap ovanpå.
11. En jävla massa scarves och grejer som jag tog med mig i senaste flyttlasset.



12. Böcker som jag älskar för mycket för att bry mig om ifall de är kreddiga eller inte.
13. GONE WITH THE WIND. Just for you, Ann!
14. Min första och största Buddha. Han har brutit armen en gång.
15. Minibuddhorna och bilder på nakna fruntimmer. Och pannkakskastade fruntimmer. It aaaart, my deeeear.
16. Kurslitteratur, Socionomprogrammet HT08.
17. Ett gäng burkar.
18. En tavla min vän Mia har gjort.
19. Ett par elefanter jag köpte på loppis för fem kronor.
20. Porslin. Min helt nödvändiga samling av tekoppar och skålar. Notera hur jag har TVÅ flata tallrikar (som jag har lovat av Matte) och oändligt många tekoppar och skålar... Crazy.

Nu ska jag fortsätta mitt hängande av tavlor och sedan fixa lite middag tillsammans med Andrea. Därefter ska vi troligtvis förära Värmlands nation med vår närvaro. Som sagt, I'm such a giver...

Kommentarer
Postat av: Lizzy D

Känns det bra då darling? Ser helfint ut!!

2008-12-12 @ 22:49:46
URL: http://pyttesyster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0