Fotogeniken

Jag är inte så bra på det där med alkoholfria helger. Helgen som gick var inget undantag. Den började bra, men slutade i svartvitfest i en korridor ute i Flogsta. Tog massor med bilder, men snygg-Andy får illustrera kvällen tills vidare, då fotogeniken inte var på min sida i samma utsträckning:


Andy Panda, looking like a million bucks

I övrigt tänktes stora tankar om varför man inte ska välja killar utan bara välja sig själv - EMANCIPATION LADIES!, varför slemmiga äckel tror att alla tjejer som dansar i närheten av dem vill ligga - EW, och hur man bäst poserar som en ninja. Bildbevis på det sistnämnda är nog tveksamt om det dyker upp... Även om det ska erkännas att det finns en hel del helhjärtade försök i kameran. Hah.

Kommentarer
Postat av: andrea

hahaahhaha fdjghsdkjfh jag tycker nog att det var en sådan kväll där vi allihopa mest hela tiden såg lite halvmongo ut.



MEN JAG VILL ÄNDÅ HA MER BILDER. facebook, facebook, facebook! :)

2008-11-17 @ 01:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0