Jobbig fakta

Jag klarar inte av att höra min egna röst inspelad. Särskilt inte när jag sjunger.

Tror att det är lite grann som saliv. Man tycker ju inte att sitt egna saliv är äckligt när man har det i munnen, men spotta ut det i ett glas och dricka upp det igen... Näe, det vill man bara inte.

Och jag älskar att sjunga och brukar få höra att jag är rätt duktig på det till och med, men lyssna på mig själv pallar jag bara inte.

Som nyss, när jag spelade in mig själv medan jag repade in en av låtarna vi ska köra på måndag med bandet. Och jag hinner knappt höra min egna röst innan jag stänger ner ljudinspelaren, rodnar djupt och känner mig fruktansvärt skamsen. Och äcklad.

Konstigt det där, med människans psyke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0