Magical Mystery Birthday-and-Housewarming Party

Förresten verkar det bli inflyttnings- och födelsedagsfest trots allt, efter påtryckningar från Andy Pandy. Datum är ännu inte satt (troligtvis i slutet av januari när jag har kommit till rätta och nationerna har öppnat igen) men temat blir Magical Mystery Birthday-and-Housewarming Party, det vill säga - Kom som vad som helst som har någonting med Beatles att göra! En låt, en bandmedlem, en groupie, en valross, en blue meanie, en högst fri tolkning av number nine... Möjligheterna är oändliga!

Anna! Jag förväntar mig att se dig där, åtminstone iklädd Lennon-kepan om du nu är för lat för någonting ambitiösare än så!

Själv då? Vem skulle jag annars vara än Lucy in the Sky with Diamonds?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0