Leva studentliv

Idag har jag suttit nere i läsesalen på Norrland och plöjt kurslitteratur tillsammans med Linlin. Jag vet inte om det var liften nere i källaren eller om det var stressen av all kurslitteratur vi ligger efter med för tillfället, men...

Linlin: Det skulle vara roligt och se hur lång tid det tar innan vi blir utslängda härifrån med tanke på att det är lördag kväll...

Jag
: ...Alltså, jag vet inte, men vi behöver nog omdefiniera begreppet "roligt" i såna fall...

(Och kissa inte på dig av upphetsning nu Anna, men jag har börjat se "Arrested Development")

Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

ÄNTLIGEN gör jag skäl för mitt namn, tack vare dig. Hey brother. Hey hermano. Hey, adopted-brother. Annyong!

2008-10-12 @ 00:01:56
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0