På sistone...

...har jag varit på lilla Lilly Novas dop.



...har jag jobbat med ett PM om vad socialt arbete är och hur det utförs.



...har jag druckit öl på Orvars med mina klasskamrater för att fira att fritt profilval för första kullen socionomer gick igenom.



...har jag umgåtts med en kameraskygg Lisa.



...har jag fikat för massor av pengar på Storken.



...har jag åkt en hel del buss.



...har Linlin slutgiltigt lyckats övertala mig om att bli vaja, mycket på grund av en sjukt trevlig sexa.



...har jag börjat hata alkohol.



...har jag träffats Lisas pojkvän Max.

Sånt som inte fastnade på bild: bråkat med en kompis (sorgligt), haft två föreläsningar med superfantastiska Keith Pringle (inspirerande), fikat med Alex (trevligt), vunnit en darttävling (sjukt oväntat), druckit hejdlösa mängder vin med Andrea och Lisa (skrumplever), köpt en ny vinterjacka (nödvändigt och prisvärt) samt upplevt nya former av bakfyllebajs (och det sörjer nog ingen att jag inte fick med).

Nu ska jag glo på senaste avsnittet av South Park, städa och sedan bege mig ner mot staden för pluggsession med Linlin. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Samt supit bort nyckeln och fått din bror att cykla tvärs över Uppsala klockan halv två på natten...

2008-10-26 @ 12:00:35
URL: http://tjernqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0