Tekoppar och skrivböcker


Hur lite pengar jag än har så lyckas jag alltid klämma fram lite cash till ett par tekoppar och/eller fina skrivböcker. Jag har numera en rätt gedigen samling av både tekoppar och skrivböcker, med andra ord. Idag fick två koppar med fat flytta hem till mig tillsammans med en fågelmönstrad skrivbok.

Matte flinade och skakade på huvudet åt mina nyfunna älsklingar, och sen skjutsade han hem mig på sin skrangliga Puch-cykel. Sen tvättade vi sex tvättmaskiner tvätt, och nu har jag just invigt ena koppen med lite grönt te. Livet är rätt trevligt ibland.

Kommentarer
Postat av: andrea

jag vill dricka ur dem på söndag! :)

2008-10-09 @ 23:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0