Ett fåfängt försök

Imorgon tänkte jag ta itu med lite av mitt liv. Särskilt den delen av liv som definieras som hemmet och som studier. Det ska alltså städas och pluggas.

Detta var ett återkommande tema i min förra blogg. Städa, tvätta, plugga, städa, tvätta, plugga, handla. Det var brutalt tråkigt. Därför har jag inte tänkt skriva så mycket mer om det.

Mer än nu då. Imorgon ska jag:

- Plocka ihop smutstvätt
- Boka en tvättid
- Plocka ihop pantflaskor
- Panta pantflaskor
- Plocka i ordning grejs
- Dammsuga
- Torka golven
- Dammtorka
- Städa badrummet
- Plugga
- Handla
- Laga middag
- Klämma in lite sömn någonstans

Ett av Guds grymmaste skämt var att bara ge dygnet tjugofyra timmar. För tillfället skulle jag behöva typ 36 timmar per dygn för att ha en ren lägenhet, en mätt mage och ett VG på den där jävla tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0