Money don't get everything it's true, but what it don't get I can't use

Äntligen! Fick besked idag om att jag är beviljad studiemedel och har nu skickat iväg studieförsäkran. Högst en vecka kvar av denna fattigdom alltså! Sedan blir jag en rich bitch då TVÅ studiemedel ramlar in på kontot nästan samtidigt.

Saker som SKA införskaffas:

1. En MacBook. Liten, smidig, snygg och min alldeles alldeles egna! Kärlek, det måste vara kärlek.
2. Ett fint fodral till MacBooken så att den fortsätter vara nice and shiny.
3. Kurslitteratur till nästa delkurs.
4. En pint av Ben & Jerrys Cookie Dough.
5. Simkort på Centralbadet.
6. Cykel.
7. Tandläkartid.
8. Ny hårfärg.
9. Alkoholhaltiga drycker.
10. Studiero.
11. MAT.

Eventuellt funderar jag på att klicka hem en iPod Nano när jag ändå är igång med klickandet från Apple, som pepp för att gå ut och gå. Min gamla MP3-spelare har nämligen byggt bo i bilen och bilen står allt som oftast på andra sidan av stan hos brodern. We shall see.

För övrigt har jag blivit utmanad av Anna i "shag, marry & kill"-leken, vi får väl ser om jag antar utmaningen imorgon. Nu är det dock dags för sängen. Ve och fasa för tidiga föreläsningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0