Shag, marry & kill

Okej, som sagt - utmanad av Anna på Shag, marry and kill-leken:

"Och Hanna, ska Hitlers, Stalins eller Pol Pots fjuniga överläpp kittla den där känsliga punkten på din nacke?"

Well, well:

Shag: Eftersom jag är vänstervriden rent sängsidemässigt så skulle det helt enkelt bli ohållbart i längden att ha något mer än ett one night stand med Stalin. Dessutom är det ju vida känt att han inte gillar konkurrens ens från de som strävar mot samma mål som honom, så det känns som lite risky business att insistera på den vänstra sidan. Tyvärr är jag för mån om min sömn för att palla med att offra mer än en natts sömnlöshet...

Marry: Dels gillar jag potentialen i efternamnet Pot, då det skulle kunna fyllas på med Atohead vilket skulle lägga mig på åtminstone ungefär samma level Hollywoodmässigt som Rumer Willis. Men mest blir det Pol Pot därför att...

Kill: ...det faktiskt bara finns plats för en Führer i hushållet, och den innehar jag. Det och all den glory man skulle få från alla obildade jävlar som tror att Pol Pot är snubben från den engelska motsvarigheten av "Talang" som sjunger opera och inte inser att Stalin var en jävla vidrig folkmördare han med. Yes yes.

Som present till Brodern på hans 25-årsdag skickar jag utmaningen vidare och undrar vad han gör med våra favoritbloggerskor Blondinbella, Kissie och Stina-Lee, och varför?

Och som hämnd så undrar jag vad Anna gör med Nick Carter, Gollum och Chocolate Rain-snubben?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0